vervoer naar hotel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Morsman - WaarBenJij.nu vervoer naar hotel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Morsman - WaarBenJij.nu

vervoer naar hotel

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Familie

10 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Hehe. Wat een avontuur.

Op 9 juli, na eeen vlucht van 11 uur geland in Bangkok. Vlucht bij Eva air was prima. Redelijke stoelen, en eigen tv met erg veel films. Ook films die nog maar net uit zijn.
Slapen is niet echt ideaal. Ik heb nog wel redelijk geslapen (af en toe een hazeslaapje). Edith vond het niet fantastich, Fons idem alsnmij, en Lisa had niet geslapen tot de landing, en toe viel ze in slaap.

En dan op zoek naar vervoer....
Waar zijn taxi , s?

Op de 1e etage buiten stonden de taxi,s. Een heleboel taxi,s en heel veel chauffeurs die in de rij stonden voor een ritje.
Na betaling van 20 bath, kregen ze een ritje toegwezen door ee nieuwe jufrouw achter een klein balietje.
700 bath moets de reis kosten zei ze. Dat de reisboekjes spreke van 400 bath had ze geen oren naar.
Maar ok. Wij in de taxi. Helaas had de taxi chauffeur er geen oren naar om de meter aan te zettdn. Ondanks ons aandringen wilde hij dit niet.
Dus wij er weer uit en op zoek naar een ander vervoer.
Via een thaise dame kwamen we via de trein (180 bath) en de metro (88 bath) aan bij Siam. Een ongelofelijk druk en warm station. En nu......
Na meerdere taxi,s en tuk tuk te hebbrn aangesproken , toch maar 200 bath betaal voor een ritje van 3 a 4 km. Afzetters.