2e dag bangkok deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Morsman - WaarBenJij.nu 2e dag bangkok deel 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Morsman - WaarBenJij.nu

2e dag bangkok deel 2

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Familie

11 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Thaise massage.

Samen met Lisa en Fons samen naar een massage salon.

Aangekomen , voor 300 bath een massage per persoon.
Beneden luxe stoelem voor voetmassages, en op de 1e etage 3 aparte "hokjes" met op de grond een matras.
Voor er begonnen word, eerst een handdoek op het matras, en zelf mag je een broek aandoen wat lijkt op een ziekenhuisbroek, en een jas wat in mijn geval niet dicht kon.

Tijdens de massage werd erg veel gewerkt met de handen, maar ook elleboog, en knieën, wat een kracht .
Regelatig knakt er een lichaamsdeel, en soms leek het of ze net zoland doorging tot je iets brak.

Ze had het wel zwaar met mij. Normaal natuurlijk een kleime thaitje, en nu indeens een reus van +110 kg.

Aparte ervaring. De volgende keer alleen voetmassage.

In de avond een erg klein zaak in de zijstraat vanons hotelltje,s waar we 4 ge rechten hadden uitgekozen met erg veel peper en koriander. Pfff heeeetttt.
Wel grappig dat de thaise man ons glas telkens bijschonk met het flesje dat naast ons bord stond. Wat een luxe.
Na afloop een flinke tip, en de baasin/KOKKIN was superblij

De dag lekker afgesloten met een biertje en 2 mixjes voor de dames.

Morgen met de boot naat de volgende ontdekking.

• 11 Juli 2014 - 17:36

Frans Bezooijen:

Hoi Han,

Erg leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Kijk nu al uit naar het volgende verslag.

Groeten Frans Bezooijen

• 12 Juli 2014 - 12:31

Greet:

Leuk om jullie te volgen! Had die massage wel willen zien! Heb je nog inspiratie opgedaan voor in je eigen praktijk! Met ellebogen?? Veel plezier verder, Pieter en Greet