2e dag Kanchanaburu - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Familie Morsman - WaarBenJij.nu 2e dag Kanchanaburu - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Familie Morsman - WaarBenJij.nu

2e dag Kanchanaburu

Door: Han

Blijf op de hoogte en volg Familie

14 Juli 2014 | Thailand, Kanchanaburi

2e dag Kanchanaburi /River Kwai
Lekker zwemmen in het mooie zwembad, onder de palmbomen.
Je merkt pas op zo,n dag dat reizen toch wel vermoeiend is, met name in deze hitte.
Omstreeks 7 uur maar op zoek gegaan naar een eettentje. Uiteraard kan je heerlijk eten op het resort, maar wel willen toch ook wel een beetje onder de local vertoeven.
Dit bestaat uit een mini winkeltje, met ernaast een wokpan, kleine kraampje uitgestald met ingrediënten en een paar stenen tafels en stoelen.
1 nadeel. De aanwezige kleine vrolijke thaise vrouw, de aanwezige ouders en kinderen spreken 0 woorde  over de grens.Dus werd er telefonisch contact gezocht met iemand die wel Engels kon spreken.Via de gsm hoorden we dat zij wel kwam helpen voor de bestelling.
Dus werden we uitvoerige bekeken en toegelachen door de gehele familie, met name de lengte was natuurlijk weer het gesprek van de dag.
Na aankomst werd er van alles gemaakt, en gevraagd of we dit lekker vonden. Ik moet zeggen, alles was heerlijk. Koken kunnen ze wel. (Wokken bedoel ik ...)
Omstreeks 10 uur ging ons lampje uit. Zzzzzz